Vi ser fram emot dina frågor och förslag. Du når J.P. Morgans team för warranter och certifikat via telefonnumret eller e-postadressen nedan.
Telefon: +46 85 0644 804 (börsdagar från 8 till 19)
E-post: etp.nordic@jpmorgan.com
J.P. Morgan spelar in alla inkommande och utgående telefonsamtal om certifikat och hävstångsprodukter. Om du inte samtycker till detta, kontakta oss endast via e-post på: etp.nordic@jpmorgan.com
Klagomål
Hur lämnar jag in ett klagomål?
Du kan rikta klagomål om en ETP-produkt till J.P. Morgan genom att skriva till ovanstående e-postadress.
Varje klagomål som riktar sig mot personen som ger råd om eller säljer produkten kan skickas direkt till denna person.
Vad är nästa steg?
När vi har mottagit ditt klagomål kommer vi att hantera ärendet så snabbt som möjligt. Vi kommer att bekräfta mottagandet av ditt klagomål, undersöka det och ge dig ett slutgiltigt svar inom 8 veckor. Mer information om processen hittar du här
Ombudsmannsförfarande
Om vi inte har besvarat ditt klagomål inom åtta veckor eller om du inte är nöjd med vårt svar, kan du rikta ditt klagomål till ombudsmannen vid Bundesverband deutscher Banken (BdB). För information om ombudsmannsförfarandet, följ denna länk: https://bankenombudsmann.de/